5 killer skridt til at undgå kreditkort svindel!

I August 2004 udstedte Federal Trade Commission deres resultaterne af en nylig undersøgelse, som viste, at næsten 25 millioner voksne var ofre for svig.

Nu, vigtigst, hvis du er et offer for svindel, venligst ikke føle som om du gjorde noget forkert. Det sker for os alle på et eller andet, som FTCS undersøgelse viser klart. Alle kan lide en magisk trick, og ingen af os er fuldt ud i stand til at mærke svindlere lille hånd. Så hvis du er et offer, tage en dyb indånding. Du er normal.

Men der er et gammelt ordsprog, der lyder nogenlunde sådan: narre mig engang, skam dig… Narre mig to gange, skam på mig!”

Her er 5 KILLER skridt til at beskytte dig selv fra kreditkort svindel!

NATIONALE NO-CALL REGISTRY.

TELEFON SOLICITATION

1-900 NUMRE.

ÅRLIGE GEBYRER, RENTER MV.

USA ‘S FEDERAL TRADE COMMISSION

1. NATIONALE NO-CALL REGISTRY:

Der er ikke noget mere irriterende derefter disse kreditkort tilbud, som du får over telefonen. Jeg ved ikke om dig, men det sidste, jeg ønsker at gøre, mens at have middag med min 1 år gamle datter og min smukke kone, er at være irriteret over telefonopkald fra advokater, der bare ønsker at tjene penge fra mig. Legitim eller ikke, disse opkald er en plage. Hvis du ligesom mig, og du vil hellere leve uden beskæftiger sig med disse opkald, derefter gå gøre dette:

FTC har oprettet nationale gør-ikke-opkald registreringsdatabasen. Gå ud og find ud af mere information om det. Hjemmesiden er:

Hvis det giver mening, Udfyld onlineformularen.

Tag en dyb indånding og slappe af. Inden for 30 dage, bliver listen begynder at arbejde for dig. Jeg kan personligt bevidne, at mens henvendelser ikke har stoppet helt, har de betydeligt, faldt betydeligt.

Slutte sig til FTC No-opkald-registreringsdatabasen, og nyde en reduktion i telefon solicitation telefonopkald.

2. TELEFON SOLICITATION:

Tro det eller ej, er det store flertal af långiverne derude legitime. Også, tro det eller ej, en masse af disse långivere udnytte telemarketing som en metode til at nå ud til potentielle kunder.

Men pas på en ulv i fåreklæder. Legitime långivere bede aldrig om et ekspeditionsgebyr for at fuldføre din ansøgning (dette ikke omfatter vurderinger i forbindelse med en ejendomshandel transaktion i depot… Vi taler om kreditkort her).

Holde dine personlige oplysninger til dig selv! Ikke give ud bank-oplysninger, kreditkortnumre, social sikring numre, osv., at en person du ikke kender, på et telefonopkald. Brug din sunde fornuft.

Hvis du ikke har tilbuddet i hånden, eller bekræftet skriftligt, så ikke betale. Det er svig. Hvem er denne person på telefonen alligevel? Få deres telefonnummer, deres adresse, deres federal tax id-nummer, og derefter fortælle dem, du vil ringe tilbage. Hvis de er berettigede, vil de give det til dig. Hvis du spørgsmålstegn ved dem, så siger jeg stole på dine instinkter. Du sandsynligvis plet.

Hvem er det på telefonen? Ikke har tillid til mennesker, du ikke har haft en chance for at få at vide. Lad ikke en lokkende tilbud på et telefonopkald, være din guide…

3. 1-900 NUMRE:

Nogle 1-900 er jo et telefonnummer, der opkræver kaldende i minuttet for at foretage opkaldet. Om det er en 1-900-nummer eller en fremtidig manifestation af den samme type telefonservice, være på vagt for at drive forretning på denne måde.

De mest almindelige kreditkort fidus, der i alle dens forskellige former, kaldes en “ADVANCE FEE belastning fidus”. Typisk, du vil finde disse i afsnittet klassificerede i din lokale aviser og fagblade, og desværre, kan du også se dem flyder rundt på internettet.

I en nøddeskal, gerningsmanden vil garantere dig et lån, men du er nødt til at betale dem en upfront gebyr først. Gebyret kan variere fra $100 til flere hundrede dollars. Afgifterne kan være udvundet ved hjælp af telefonitjenester såsom 1-900 numre. Pas på kurertjenester, og transaktioner, undgå US Postal servicen, udført ofte for at undgå afsløring. Fidus er at når den falske selskab har pengene, de forsvinder fra planet, forlader du et offer for deres con. Du er ud af penge, og ingen kreditkort.

Nu lader ikke forveksle Advance Fee belastning fidus kunstnere med legitime långivere og institutioner. Jeg kan bevidne, at der er reelle virksomheder derude, forsøger at hjælpe dig med at få kredit, lån og forbrugernes gæld tjenester, som du har brug for. Jeg tror i mange af disse tjenester, og jeg tror på den bekvemmelighed og styrken af internettet. Dog bruge din sunde fornuft i alle dine forretningstransaktioner i livet, og som omfatter kredit. Aldrig give nogen penge uden at få noget tilbage til gengæld. Aldrig stole på nogen, at du ikke kender. Aldrig få lokket ind i en aftale, der er for godt til at være sandt.

Brug din sunde fornuft, og ikke blive offer for svindlere spinkel af hånden, såsom Advance Fee belastning fidus…

4. ÅRLIGE GEBYRER, RENTER MV.:

Kreditkort svindel kommer i alle forskellige former og størrelser. Mange af dem er velsagtens, ikke svindel på alle, men lad os kalde bare dem kreditkort tilbud der involverer forbruger uvenlige betingelser.

Læs fine-line. Alle kreditkort tilbud skal give forbrugeren med skriftlig dokumentation på vilkårene i tilbuddet.

Kontroller det årlige gebyr, renter, kontant forskud gebyrer, Late gebyrer og alle andre vilkår for udbud.

c) Sørg for, at du ved hvad du får. Nogle tilbud er for sikret kort, nogle er for usikker kort og nogle tilbud er for shopping portaler online og offline (gerne et stormagasin card). Så, mens ingen af disse er svindel, pr. definition, det er vigtigt, at du fuldt ud forstår vilkårene for kreditkort tilbud, der accepterer du.

Være en ansvarlig forbruger, og Læs vilkår og betingelser for dit kreditkort tilbud…

5. USA ‘S FEDERAL TRADE COMMISSION::

Det bedste sted at gå til direkte forbrugeroplysning, beskyttelse og middel, er USA ‘s Federal Trade Commission…

Webstedet FTC er:

FTC kan give dig med TONSVIS af gratis information om kreditkort, og andre forbruger relateret bekymringer. De kan hjælpe dig med at lære mere om hvad man skal undgå, hvordan at være en klogere forbruger, og hvad man skal gøre, hvis du mener at du er et offer for svindel, og hvad din retsmidler kan være.

FTC er der til at hjælpe…

RESUMÉ:

Brug No-Call registreringsdatabasen til at skære ned telefon henvendelser i dit hjem og forretningssteder. Mens mange legitime långivere udnytte telemarketing, Vær forsigtig. Ikke give personlige oplysninger til folk du ikke kender, ikke betale up-front sagsbehandlingsomkostninger over telefonen, og få alt skriftligt. Anser dig selv en rådgivet forbruger på “Avanceret gebyr belastning” svindel, og hold øje med skiltene, når disse scams desværre gøre deres vej til dig. Læs vilkårene i de tilbud, som du overvejer, og udnytte FTC hjemmeside til betroede oplysninger, ressourcer og alle relaterede materialer om forbrugerkredit kort spørgsmål.

Vi har nydt at give denne information til dig, og vi ønsker dig held og lykke i din stræben. Husk at altid finde gode råd fra dem, du har tillid til, og aldrig vende ryggen på din egen sunde fornuft.

Udgiverens retninger: denne artikel kan frit distribueres så længe som ophavsretten, forfatterens oplysninger, ansvarsfraskrivelse, og en aktiv link (hvis muligt) er inkluderet.

Disclaimer: Udtalelser og udtalelser i artiklerne, anmeldelser og andre materialer heri er dem af forfatterne. Mens hver omhu i udarbejdelsen af disse oplysninger og ethvert forsøg på at fremlægge ajourførte og nøjagtige oplysninger, kan vi ikke garantere, at unøjagtigheder ikke vil forekomme. Forfatteren vil ikke blive holdt ansvarlig for ethvert krav, tab, skader eller gener forårsaget som følge af eventuelle oplysninger inden for disse sider eller oplysninger via dette websted.

One Comment

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *